شنوایی سنجی در ونک

شنوایی سنجی در ونک

یکی از مهم‌ترین حس‌های انسان که در تمامی امور زندگی او مورد نیاز است حس شنوایی است تا بتواند با دیگران ارتباط برقرار نماید، لذا در صورت مواجه شدن با مشکل شنوایی، تمامی امورات زندگی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب

تعمیر فوری سمعک

تعمیر فوری سمعک

یک روال نگهداری منظم، می تواند طول عمر سمعک را افزایش دهد و کمتر به خدمات تعمیر فوری سمعک نیاز پیدا کنید. محافظت از سمعک در برابر آسیب بسیار مهم است. شما باید هر روز سمعک خود را چک  کنید. این کمک می کند تا برای مدت طولانی تری کار کند.

ادامه مطلب

خرید بهترین سمعک در ونک

خرید بهترین سمعک در ونک

همان طور که می‌دانید، سمعک یک وسیله شنوایی است و برای افرادی تجویز می‌گردد که از نظر شنوایی دچار مشکل و افت گردیده‌اند. بنابراین لازم است زمانی که فرد که نشانه‌های کم شنوایی را در خود مشاهده می‌کند، به مرکز شنوایی مراجعه نماید تا در صورت تشخیص متخصصان مربوطه سمعکی متناسب با شرایطش تجویز گردد.

ادامه مطلب

بهترین سمعک برای سالمندان

بهترین سمعک برای سالمندان

با افزایش سن، فرد تغییرات زیادی در عملکرد بدن خود تجربه می کند. کاهش شنوایی ممکن است یکی از این تغییرات باشد. کاهش شنوایی به دلیل افزایش سن یک بیماری شایع است که بسیاری از افراد مسن را تحت تاثیر قرار می دهد. 

ادامه مطلب

تعمیر سمعک نامرئی در تهران

تعمیر سمعک نامرئی در تهران

سمعک های نامرئی سبکی از سمعک می باشند که اندازه فوق العاده کوچک آنها اجازه می دهد تا آنها معمولاً به جای پشت گوش، در عمق مجرای گوش قرار گیرند. از آنجایی که این سمعک های فشرده به خوبی در گوش شما قرار می گیرند، گاهی اوقات به آنها سمعک های نامرئی داخل گوش نیز می گویند.

ادامه مطلب

بهترین سمعک برای وزوزگوش

بهترین سمعک برای وزوز گوش

بهترین سمعک برای وزوز گوش برای هر فرد، نیاز به تست ها و آزمایشات شنوایی می باشد. سپس طبق تفسیر نتایج آزمایش، سمعک متناسب با کم شنوایی و مشکل وزوزگوش فرد به وی ارائه می شود. ممکن است برای یک فرد سمعک سیگنیا مناسب باشد و برای فرد دیگری سمعک اتیکن یا ویدکس کارکرد بیشتری داشته باشد. در کل سمعک مناسب طبق شرایط بیمار و نتایج تست های شنوایی مشخص خواهد شد.

ادامه مطلب

قیمت تعمیر سمعک

قیمت تعمیر سمعک

سمعک یک وسیله الکترونیکی کوچک است که در داخل یا پشت گوش استفاده می شود. کارکرد آن این است که برخی صداها را بلندتر می کند به طوری که فرد مبتلا به کم شنوایی می تواند گوش دهد، ارتباط برقرار کند و به طور کامل در فعالیت های روزانه شرکت کند.

ادامه مطلب

مجهزترین شنوایی سنجی در تهران

مجهزترین شنوایی سنجی در تهران

ممکن هست هنگام تصمیم برای انجام تست های شنوایی سنجی برای خود یا اطرافیانتان این سوال را از خود بپرسید که واقعا مجهزترین مرکز شنوایی سنجی در تهران کجاست؟ یک کلینیک و مرکز شنوایی برای اینکه نسبت به بقیه کلینیک ها دارای امتیازات و ویژگی های برتری باشد باید یکسری موارد و معیار ها را در بر بگیرد.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا