خرید سمعک در ونک

خرید سمعک در ونک

یکی از موثرترین و بهترین روش های درمانی کم شنوایی، استفاده از سمعک است. امروزه مراکز و کلینیک های مختلفی در زمینه شنوایی سنجی و تجویز سمعک فعالیت می­کنند. معتبر بودن کلینیک و با سابقه بودن، دو رکن اصلی است که باید در انتخاب کلینیک خود در نظر بگیرید.

ادامه مطلب

جدیدترین سمعک اتیکن

جدیدترین سمعک اتیکن

اتیکن یکی از معتبرترین و موفق­ترین برندها در تولید سمعک است که محصولات باکیفیتی را در حوزه شنوایی به بازار عرضه کرده است. کمپانی دانمارکی اتیکن انواع مدل نامرئی، داخل گوشی، پشت گوشی و RIC را در طراحی ها و رنگ­ها به بازار عرضه کرده است.

ادامه مطلب

سمعک اقساطی

سمعک اقساطی

قیمت سمعک، یک فاکتور اصلی برای انتخاب یا تجویز یک سمعک مناسب به شمار می­آید. هر چه تکنولوژی سمعک بالاتر باشد و یا امکانات بیشتری را به کاربر ارائه کند، قیمت بالاتری خواهد داشت. ممکن است قصد داشته باشید یک سمعک هوشمند با کیفیت بالا تهیه کنید اما با قیمت بسیار بالایی مواجه شوید.

ادامه مطلب

سمعک برای افراد مسن

سمعک برای افراد مسن

ممکن است برخی از افراد با افزایش سن، کاهش شنوایی محسوسی را احساس نمایند. در بسیاری از موارد، افت شنوایی که رخ داده برگشت ناپذیر است؛ در نتیجه فرد به سمعک، ایمپلنت و یا سایر تجهیزات شنوایی نیاز پیدا خواهد کرد.

ادامه مطلب

تنظیم سمعک

تنظیم سمعک

تنظیم سمعک یکی از مهم­ترین مراحل تجویز سمعک است که اگر به صورت دقیق صورت نگیرد، مشکل کم شنوایی فرد حل نشده و چه بسا به شنوایی او آسیب بیشتری وارد شود. شما پس از مشورت با شنوایی شناس می­توانید از بین طیف وسیعی از سمعک ها، انتخاب مناسبی داشته باشید.

ادامه مطلب

نمایندگی سمعک برنافن

نمایندگی سمعک برنافن

برنافن یکی دیگر از کمپانی های موفق در زمینه تولید سمعک به شمار می­آید و در زمینه تولید محصولات شنوایی پیشرفته عملکرد قابل قبولی دارد. این کمپانی سوییسی محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است.

ادامه مطلب

خرید سمعک در ملاصدرا

خرید سمعک در ملاصدرا

کم شنوایی یکی از اختلالات رایج در بین افراد مسن است که کیفیت زندگی را بسیار پایین می­آورد. علاوه بر پیری و افزایش سن، دلایل دیگری نیز ممکن است باعث بروز کم شنوایی شوند؛ به طوری که کم شنوایی در کودکان و نوزادان نیز بروز پیدا می­کند.

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در ولیعصر

شنوایی سنجی در ولیعصر

بحث شنوایی و شنوایی سنجی یکی از مهم‌ترین مباحثی است که موجب آسانتر شدن زندگی برای افراد و برقراری راحت ارتباط می‌گردد. توانایی شنوایی یکی از اساسی‎‌ترین توانایی‌های انسان و ارگان‌های مهم حسی انسان محسوب می‌گردد که جهت ارزیابی شنوایی می‌بایست به کلینیک‌های شنوایی سنجی مراجعه نمود.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا