بهترین مرکز شنوایی در تهران

بهترین مرکز شنوایی در تهران

شنوایی یکی از مهم ترین توانایی های هر انسان می باشد که در فرایند ارتباطی و یادگیری نقش ویژه ای دارد.  وضعیت سلامت شنوایی می تواند تأثیر چشمگیری بر روابط شما، توانایی شما در برقراری ارتباط موثر و سلامت کلی جسمی و روانی شما داشته باشد. 

ادامه مطلب

خرید سمعک زیمنس

خرید سمعک زیمنس

زیمنس یکی از بزرگترین کمپانی های پیشرو در صنعت می باشد که در زمینه های متفاوت, از فناوری های الکترونیک تا تولید تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. کلینیک سمعک آلفا نمایندگی تجویز و فروش سمعک و لوازم جانبی زیمنس، خرید سمعک زیمنس را به شما مراجعه کنندگان عزیز پیشنهاد میکند.

ادامه مطلب

بهترین شنوایی سنجی در مرکز تهران

بهترین شنوایی سنجی در مرکز تهران

یک کلینیک شنوایی سنجی برای اینکه بهترین باشد باید مجموعه ای از ویژگی ها را داشته باشد. یک مرکز شنوایی سنجی و تجویز سمعک معتبر باید از بهترین دستگاه ها و تجهیزات شنوایی برای تست ها و آزمایشات شنوایی سنجی بهره ببرد.

ادامه مطلب

مرکز شنوایی سنجی نوزاد در تهران

مرکز شنوایی سنجی نوزاد در تهران

انواع مختلفی از تست های شنوایی برای کودکان وجود دارد. بهترین نوع برای فرزند شما بستگی به سن و توانایی های او دارد. کلینیک سمعک آلفا، بهترین مرکز شنوایی سنجی نوزاد در تهران می باشد که اگر مشکوک به کم شنوایی فرزندتان هستید، اولین قدم، انجام آزمایش و تست های شنوایی سنجی برای شناسایی علت است.

ادامه مطلب

مرکز خرید سمعک در جردن

مرکز خرید سمعک در جردن

کلینیک سمعک آلفا, مرکز خرید سمعک در جردن, نمایندگی رسمی فروش سمعک های هوشمند و فراهوشمند در مدل های شارژی و باتری خور, پشت گوشی و داخل گوشی  برند های معتبر دنیا می باشد. همچنین در این مرکز تنظیم و تعمیر انواع سمعک ها با بالاترین کیفیت انجام می شود.

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در جردن

شنوایی سنجی در جردن

کلینیک آلفا، مرکز شنوایی سنجی در جردن و شمال تهران با 24 سال سابقه با استفاده از دستگاه های شنوایی سنجی پیشرفته و مطابق با آخرین تکنولوژی ها ، تست ها و آزمایشات شنوایی مختص بزرگسالان ، نوزادان و کودکان و همچنین مشاوره ، معرفی برنامه درمانی و تجویز سمعک را به وسیله متخصصین و پرسنل با تجربه به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه می کند.

ادامه مطلب

سمعک شارژی

سمعک شارژی

با پیشرفت علم و تکنولوژی , تجهیزات پزشکی از جمله سمعک نیز به سرعت رو به پیشرفت حرکت کردند و امکانات زیادی به آنها افزوده شد. پیشرفت فناوری و تکنولوژی باعث شده بیشتر سمعک های امروزی قابلیت شارژ شدن به آن ها افزوده شده و سمعک شارژی راحتی را برای کاربران سمعک به ارمغان آورد.

ادامه مطلب

جدیدترین سمعک زیمنس

جدیدترین سمعک زیمنس

سمعک های کمپانی زیمنس که امروزه با نام سیگنیا به بازار عرضه شده اند، یکی از بهترین و با کیفیت ترین سمعک های موجود در بازار می باشند. تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در آن، این سمعک را جزو پرفروش ترین سمعک ها قرار می دهد. در این مطلب شما را با جدیدترین سمعک زیمنس آشنا خواهیم کرد.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا