سمعک هوشمند وایرلس

سمعک هوشمند وایرلس

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تولید سمعک، سمعک‌های وایرلس یا همان بلوتوث دار به بازار عرضه شده‌اند که امکانات فوق العاده‌ای را برای کاربر فراهم می‌کنند. اگر قصد خرید سمعک هوشمند وایرلس را دارید اما به اطلاعات کافی درباره آن نیازمندید، مطالعه ادامه این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

ادامه مطلب

سمعک نامرئی برای کودکان

آیا سمعک نامرئی برای کودکان مناسب است؟

آیا سمعک نامرئی برای کودکان مناسب است؟ این سوال یکی از رایج‌ترین مواردی است که توسط مراجعین عنوان می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم. چنانچه قصد دارید از سمعک‌های نامرئی برای کودک خود استفاده کنید، مطالعه این مقاله می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

ادامه مطلب

جدیدترین و بهترین مارک سمعک هوشمند

جدیدترین و بهترین مارک سمعک هوشمند

سوالی که بسیاری از مراجعین از ما می‌پرسند این است که جدیدترین و بهترین مارک سمعک هوشمند کدام است؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است زیرا امروزه تمامی برندهای معتبر در حال تلاش هستند که محصولات باکیفیتی به بازار ارائه کنند.

ادامه مطلب

سمعک نامرئی بدون باتری

آیا سمعک نامرئی بدون باتری وجود دارد؟

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه محصولات کمک شنوایی، این امکان فراهم شد تا سمعک‌های نامرئی تولید شوند که به راحتی در عمق گوش پنهان می‌شوند. بسیاری از افراد به دنبال خرید سمعک نامرئی بدون باتری هستند؛ اما آیا واقعا این گروه از سمعک‌ها عرضه شده اند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابید.

ادامه مطلب

بهترین سمعک نامرئی دنیا کدام است؟

بهترین سمعک نامرئی دنیا کدام است؟

امروزه کمپانی‌های معتبر و فعال در عرصه لوازم پزشکی شنوایی، سمعک‌های نامرئی باکیفیتی به بازار عرضه کرده‌اند و همواره درحال تلاش هستند که نیاز شنیداری افراد را برطرف کنند. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین سمعک نامرئی دنیا کدام است؟

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در مرکز تهران

شنوایی سنجی در مرکز تهران

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین عواملی که کیفیت زندگی یک فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد را میزان شنوایی آن معرفی کرد! البته زمانی که شما با چنین مشکلی مواجه نشده باشید، نمی‌توانید اهمیت آن را درک کنید؛ اما به طور کل می‌توان کم‌شنوایی یا ناشنوایی را در این خلاصه کرد

ادامه مطلب

سمعک نامرئی بلوتوث دار

آیا سمعک نامرئی بلوتوث دار وجود دارد؟

پیشرفت تکنولوژی در صنعت محصولات کمک شنوایی باعث شد سمعک‌هایی تولید شوند که اندازه بسیار کوچکی داشته و در عمق کانال گوش قرار می‌گیرند. به این دست از سمعک‌های بسیار ریز، سمعک نامرئی گفته می‌شود که بهترین گزینه برای افرادی بوده که مایل نیستند سمعک آن‌ها توسط دیگران قابل مشاهده باشد.

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در گاندی

شنوایی سنجی در گاندی

شنوایی یکی از حواس بسیار مهم انسان است و مسائل مربوط به آن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت زندگی فرد داشته باشد. در این راستا، تست شنوایی سنجی یکی از مهم ترین ابزارها برای ارزیابی وضعیت شنوایی فرد است.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا