پیرگوشی چیست و چه علائمی دارد؟

پیرگوشی چیست و چه علائمی دارد؟

با افزایش سن فرد ممکن است تغییراتی را از نظر شنوایی تجربه کند. یکی از بیماری‌های رایجی که در هر شخصی با بالارفتن سن ممکن است بروز پیدا کند، پیرگوشی است که علائم خاصی دارد. اگر درباره درمان و روش‌های پیشگیری این اختلال سوالاتی دارید، مطالعه ادامه مطالب می‌تواند کمک کننده باشد.

ادامه مطلب

قیمت بهترین سمعک گوش

قیمت بهترین سمعک گوش

هر فردی وضعیت شنوایی مختص به خود را دارد و نمی‌توان یک سمعک به خصوص را برای همه تجویز نمود. در نتیجه ممکن است یک سمعک برای یک بیمار بهترین باشد و در عین حال برای بیمار دیگر چندان جوابگو نباشد. معمولاً اولین فاکتوری که مراجعین در هنگام انتخاب سمعک در نظر می‌گیرند، قیمت آن است.

ادامه مطلب

قالب ضد آب سمعک

قالب ضد آب سمعک

بسیاری از مراجعین از ورود رطوبت به داخل سمعک و خرابی قطعات آن نگران هستند. امروزه با پیشرفت صنعت لوازم کمک شنوایی، محصولات و راه حل‌های خلاقانه‌ای ارائه شده اند. قالب ضد آب سمعک محصولی است که این نگرانی کاربران را برطرف می‌کند و از گوش و سمعکتان در برابر نفوذ رطوبت محافظت می‌کند.

ادامه مطلب

بررسی قیمت گرانترین سمعک

بررسی قیمت گرانترین سمعک

در سال‌های اخیر صنعت لوازم کمک شنوایی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است. سمعک‌های هوشمند جدیدی به بازار عرضه شده‌اند که عملکرد بسیار خوبی دارند و صدای طبیعی را برای کاربران فراهم کرده اند. معمولاً در کنار کیفیت، اولین فاکتوری که توسط افراد در هنگام خرید بررسی می‌شود قیمت سمعک است.

ادامه مطلب

سمعک دوگوشی

چه زمانی باید از سمعک دوگوشی استفاده کنیم؟

سیستم شنوایی انسان به طور طبیعی اصوات را به صورت دو گوشی دریافت می‌کند و تفسیر اطلاعات شنوایی در هر دو نیمکره انجام می‌شود. در نتیجه چنانچه شنوایی‌شناس شما استفاده از سمعک دوگوشی را به شما توصیه کرد، جای نگرانی نیست؛ زیرا این موضوع به معنای دریافت شنوایی طبیعی‌تر است. ما در این مقاله دلیل تجویز سمعک دوگوشی را بیان کرده و همچنین در ادامه به مزایای آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب

سمعک نامرئی دیجیتالی

سمعک نامرئی دیجیتالی چیست و آیا برای همه افراد مناسب است؟

ممکن است مایل نباشید کسی سمعک شما را ببیند؛ در نتیجه بهتر است از سمعک‌های نامرئی دیجیتالی استفاده کنید. پیشرفت تکنولوژی در زمینه محصولات کمک شنوایی باعث شده سمعک‌های بسیار کوچکی تولید شوند که در عمق کانال گوش قرار گرفته و قابل مشاهده نباشند. ما در این مقاله بیشتر درباره سمعک‌های نامرئی صحبت می‌کنیم.

ادامه مطلب

قیمت بهترین سمعک دنیا

قیمت بهترین سمعک دنیا

بسیاری از مراجعین در زمان خرید سمعک این سوال را دارند که بهترین سمعک دنیا کدام است؟ پاسخ به این سوال دشوار است زیرا سمعک‌ها انواع مختلفی دارند و توسط کمپانی‌های گوناگون تولید می‌شوند. هر مدل سمعکی می‌تواند متناسب با شرایط شنوایی بیمار بهترین بازدهی را داشته باشد.

ادامه مطلب

سمعک نامرئی ضدآب

سمعک نامرئی ضد آب

در سال‌های اخیر محصولات بسیار باکیفیتی در زمینه لوازم کمک شنوایی به بازار عرضه شده‌اند که یکی از بهترین آنها، سمعک‌های ضد آب می‌باشند. بسیاری از افراد به دنبال سمعک‌هایی هستند که هم نامرئی بوده و هم در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان دهند. اگر شما نیز قصد خرید این دسته از سمعک ها را دارید، مطالعه ادامه مطالب می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا