سمعک های فراهوشمند زیمنس

سمعک فراهوشمند زیمنس

فناوری سمعک در دهه گذشته پیشرفت زیادی کرده است. پیشرفت‌های جدید آنقدر سریع اتفاق می‌افتند که اگر همین الان بخواهید سمعک خود را به مدل‌های جدید ارتقا دهید، ویژگی‌ها و فناوری‌های جدید زیادی را خواهید دید. قبل از خرید سمعک فراهوشمند زیمنس با ادیولوژیست مشورت کنید و ویژگی هایی مانند شرایط زندگی و سلیقه شما و همچنین نوع و میزان کم شنوایی را در هنگام خرید سمعک فراهوشمند زیمنس مدنظر قرار دهید.

ادامه مطلب

سمعک هوشمند

سمعک هوشمند

بر کسی پوشیده نیست که مشکلات شنوایی تا چه اندازه می‌تواند زندگی شخصی فرد را تحت تاثیر قرار دهد و بر کیفیت زندگی او موثر باشد. کم شنوایی یکی از شایع‌ترین مشکلات در افراد سالمند به شمار می‌رود. البته این مشکل تنها معطوف به سالمندان نبوده و در افراد جوان و کودکان نیز قابل مشاهده است.

ادامه مطلب

نمایندگی سمعک زیمنس

نمایندگی سمعک زیمنس

سمعک آلفا نمایندگی سمعک زیمنس را در فروش انواع مدل های هوشمند و فراهوشمند سمعک دارا میباشد. زیمنس یکی از بزرگترین کمپانی های تولید سمعک در دنیا می باشد. زیمنس از هر پنج سمعک دنیا یک سمعک تولید می کند. تاریخچه این کمپانی به سال 1847 برمیگردد.

ادامه مطلب

سمعک دیجیتال

سمعک دیجیتال

یکی از جدیدترین مدل‌های سمعک، سمعک دیجیتال است که در آن صداهای دریافت شده به سیگنال‌های دیجیتال تبدیل می‌شوند. این مدل از سمعک‌ها در تمامی محیط‌ها و موقعیت‌ها قابل استفاده بوده و در شرایط مختلف قابلیت برنامه ریزی و تنظیمات دستی دارند.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا