خرید سمعک در گاندی

خرید سمعک در گاندی

راه های درمانی مختلفی برای حل مشکل کم شنوایی ارائه شده است که یکی از بهترین و موثرترین آنها، استفاده از سمعک است. سمعک ها در مدل ها و سبک های مختلفی به بازار عرضه شده­اند که متناسب با درجه کم شنوایی قابل استفاده هستند.

ادامه مطلب

خرید سمعک در تهران

خرید سمعک در تهران

سمعک یکی از محبوب‌ترین وسایل الکترونیکیِ حالِ حاضر محسوب شده و ساختار آن به نحوی‌ست که اصوات محیطی را از طریق میکروفون درونی جمع‌آوری کرده و بعد از تقویت هرکدام به واسطه آمپلی فایر به گوش هر فرد می‌رساند.

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در ملاصدرا

شنوایی سنجی در ملاصدرا

شنوایی سنجی مجموعه ای از تست های شنوایی بوده که عملکرد و سلامت گوش بیمار را بررسی می­کنند. برخی از پزشکان و بیماران برای تست های نامبرده، اصطلاح نوارگوش نیز به کار می­برند. با انجام شنوایی سنجی، عملکرد گوش خارجی فرد و همچنین عصب شنوایی و سیستم مرکزی شنوایی او نیز مورد ارزیابی قرار می­گیرد.

ادامه مطلب

درمان وزوز گوش

درمان وزوز گوش

وزوز گوش یکی از مشکلات شایع در جامعه به حساب می‌آید که ممکن است در کارکرد روزانه شما اختلال ایجاد کند. وزوز گوش می‌تواند دلایل متعددی ازجمله علائم افتادگی شنوایی، عفونت گوش، و عوامل خارجی مانند صدمات فیزیکی به گوش، استفاده نادرست از دستگاه‌های شنوایی یا حتی عوامل روانی مانند استرس و اضطراب داشته باشد.

ادامه مطلب

از کجا سمعک بخرم؟

از کجا سمعک بخرم؟

یکی از شایع‌ترین مشکلات در افراد بالای 70 سال کم شنوایی است. متاسفانه این موضوع به طور تقریبی در دو سوم افراد اتفاق افتاده و می‌‌تواند کیفیت زندگی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. با اینکه ممکن است استفاده از سمعک برای برخی از افراد ناراحت کننده باشد،

ادامه مطلب

سمعک ارزان

سمعک ارزان

قیمت سمعک از جمله فاکتورهای اصلی به شمار می­آید­ که توسط بسیاری از خریداران مورد توجه قرار می­گیرد. به دلیل افزایش قیمت ارز، قیمت سمعک نیز افزایش بسیاری داشته است. دلیل این موضوع، وارد شدن سمعک از کشورهای مختلف بوده که قیمت سمعک را تحت تاثیر خود قرار داده است.

ادامه مطلب

خرید سمعک در مرکز تهران

خرید سمعک در مرکز تهران

بسیاری از افرادی که قصد خرید سمعک در مرکز تهران را دارند، همواره به دنبال این هستند که یک سمعک مناسب و باکیفیت را تهیه کنند که کم شنواییشان را پوشش دهد. خرید سمعک خود دارای مراحلی است که باید به طور دقیق طی شوند تا سمعک مناسبی به شما ارائه شود.

ادامه مطلب

نمایندگی سمعک اتیکن

نمایندگی سمعک اتیکن

یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده سمعک در دنیا، اتیکن است که توانسته با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز، راه حل های موثری را برای برطرف کردن مشکلات شنوایی ارائه کند. کمپانی دانمارکی اتیکن توانسته با عرضه سمعک های باکیفیت به بازار، رضایت کاربران به دست آورد.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا