خرید سمعک در تهران

خرید سمعک در تهران

سمعک یکی از محبوب‌ترین وسایل الکترونیکیِ حالِ حاضر محسوب شده و ساختار آن به نحوی‌ست که اصوات محیطی را از طریق میکروفون درونی جمع‌آوری کرده و بعد از تقویت هرکدام به واسطه آمپلی فایر به گوش هر فرد می‌رساند.

بنابراین کاربرد آن برای دسته‌ای ‌از افرادی است که تحت تاثیر دلایل مختلف در شنیدن اصوات محیط و یا گفتار دیگران مشکل داشته و یا تواناییِ شنیدنِ کامل برخی از صداها را ندارند و به همین دلیل، به سراغ خرید و استفاده از سمعک می‌روند اما معمولا خرید سمعک با دیگر وسایل پزشکی، تفاوت‌هایی دارد که گاها برخی از افراد از توجه به آنان غافل می‌شوند! به همین دلیل، زمانی که برای نخستین بار و جهت خرید سمعک به کلینیک شنوایی سنجی مراجعه کنید، طبیعتا با حجم بسیاری از اطلاعات در این‌باره مواجه می‌شوید که ماهیت فنی داشته و در صورتی که شما نیز تخصص کافی را در این زمینه نداشته باشید، طبیعتا اطلاعات دریافتی را کاملا بی معنی و یا حتی نامفهوم خواهید دانست!

علاوه بر این موارد اگر قصد خرید سمعک در تهران را دارید و یا به دنبال خرید سمعک در منزل هستید، طبیعتا از روند تجویز سمعک بی اطلاع بوده و به طور کلی از اقداماتی که بایستی در راستای تجویز سمعک برای شما انجام شود نیز آگاهی نخواهید داشت که البته این مسئله، ارتباط مستقیمی با استفاده کم‌تر از آن‌ها در میان مردم دارد. نکته مهمی که شنوایی‌سنج‌ها نیز آن را به افراد توصیه می‌کنند، این است که نوع و میزان کم شنوایی در افراد مختلف، درست مثل اثر انگشتِ آن‌ها منحصر به خودشان می‌باشد. بنابراین در پروسه درمان هر فرد کم شنوا، راه‌حل‌های درمانیِ مختصِ خودش به او توصیه می‌گردد. از طرفی، عملکرد سمعکی که آن را می‌خرید، به توانایی بالینی و دانشِ شنوایی‌سنج موردنظر نیز بستگی دارد. از آنجایی که سمعک‌ها در راستای رفع نیاز‌های شنیداریِ گوناگونی طراحی می‌شوند، بنابراین تکنولوژی‌ و تعرفه‌های اعمال شده بر روی آنان نیز متفاوت هستند.

خرید سمعک درتهران کلینیک آلفا

خرید سمعک در تهران از کلینیک شنوایی سنجی آلفا چه مزایایی دارد؟

با مراجعه به کلینیک شنوایی سنجی سمعک آلفا که به عنوان بهترین مرکز خرید سمعک در تهران محسوب می‌شود، از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد. در این کلینیک؛ تست‌های شنوایی‌سنجی تخصصی که نتایج حاصل از آنان در تجویز سمعک نقش بسیاری دارند، توسط دستگاه‌های به روز و توسط ادیولوژیست‌های مجرب انجام می‌گیرند. تعداد قابل توجهی از متخصصین گوش و حلق و بینی نیز در این کلینیک مشغول به کار هستند که به آن دسته از بیمارانِ نیازمند به جرم‌گیری، درمان دارویی و یا جراحی می‌کنند. در این کیلینک؛ سمعک‌های اورجینال و دارای گارانتی معتبر از شرکت سازنده به فروش رسیده و در واقع همین مسئله، آن را تبدیل به یکی از بهترین مراکز فروش سمعک در تهران نموده است. بنابراین در صورتی که با توضیحات ذکر شده، نسبت به خرید سمعک از این کلینیک که بر طبق آمار و تجربیات به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سمعک در تهران محسوب می‌شود، علاقه‌مند هستید می‌توانید از طریق شماره‌های ثبت شده در وبسایت، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نموده و نوبتِ موردنظرتان را رزرو کنید.

مراحل تجویز سمعک

زمانی که از واژه تجویز برای سمعک استفاده می‌کنیم، منظور اصلی به سفارشی کردنِ هر سمعک برای گوش، کم شنوایی و سبک زندگی مرتبط است. بنابراین وقتی که شنوایی‌سنج شما در رابطه با تجویز سمعک صحبت می‌کند، در واقع قصد دارد تا دستور‌العمل‌های سفارشی‌سازیِ صدا را نیز به شما منتقل کند. این سفارشی‌سازی به سمعک امکان می‌دهد تا دقیقا همان چیزی را ارائه کند که شما برای دستیابی به قدرتِ شنوایی بهتر بدان نیازمند هستید. به طور کلی، کلمه « تجویز » زمانی معنا پیدا می‌کند که فردی همچون پزشک معالج شما با تکیه بر علم و تجربه خود، صلاحیت مصرف دارویی را به تایید برساند. پس به خاطر داشته باشید که اگر ساکن شهر تهران هستید، بهتر است برای خرید سمعک به بهترین کلینیک خرید سمعک در تهران مراجعه کنید. کلینیکی که کادر آن شامل شنوایی‌سنج‌های مجرب و دارای پیشینه کاری برجسته‌ای باشد. زمانی که به کلینیک سمعک آلفا که بهترین کلینیک خرید سمعک در تهران است، مراجعه می‌کنید، اولین مرحله در تجویز سمعک، معاینه گوش و انجام تست‌های شنوایی سنجی است. در این مرحله، شنوایی‌سنج به بررسی نوع و میزان کم شنوایی شما و توانایی درک گفتارتان پرداخته و سپس با توجه به نتایج حاصل شده، در رابطه با عوارض کم شنوایی و تاثیراتی که می‌تواند بر روی توانایی ارتباطی شما داشته باشد، توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

  • مشاوره و انتخاب سمعک

پس از انجام معاینات گوش‌ها، شنوایی‌سنج به شما انجام دیگر آزمون‌ها را توصیه می‌کند که در تجویز و تنظیم سمعک‌تان نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بنابراین با توجه به نتایج حاصل شده، در رابطه با علت، نوع و میزان کم شنوایی‌تان توضیحات و همچنین توصیه‌هایی را به شما ارائه می‌کند. در صورتی که با تکیه بر نتایج به دست آمده از آزمون‌ها، شنوایی‌سنج تشخیص دهد که به سمعک نیازمند هستید و درمان‌های دارویی و یا انجام جراحی نیز برایتان کمک‌کننده نیست، از شما در رابطه با نیاز‌های شنوایی و سبک زندگی‌ روزمره‌تان سوالاتی را خواهد پرسید و با توجه به توضیحات شما، نسبت به نوع سمعکی که باید برایتان تجویز شود، تصمیم‌گیری خواهد نمود. هرچند در این شرایط، معمولا توضیحاتی از جانب شنوایی‌سنج به شما ارائه می‌شود تا نسبت به چگونگی استفاده از سمعک آگاهی یافته و به عبارتی، بدانید که باید از آن چه انتظاراتی را داشته باشید. همچنین در این مرحله، در رابطه با قیمت سمعک، بیمه‌های کمک‌کننده خرید سمعک و مدارک موردنیاز نیز آگاهی خواهید یافت. در مرحله آخر کار با در نظرگیریِ شرایط شما، شنوایی‌سنج سمعکِ مناسب با نوع و میزان کم شنوایی، سبک زندگی، نیاز‌های شنیداری و همچنین بودجه‌‌‌تان را تجویز می‌کند. در صورتی که قصد دارید تمامی این مراحل را در خانه طی نموده و در پروسه هوم ویزیت شنوایی قرار گیرید، می‌توانید از خدمات هوم ویزیت سمعک کلینیک شنوایی‌سنجی سمعک آلفا استفاده نموده و بدین طریق، با پرداخت مناسب‌ترین هزنیه و به راحتی اقدامات مربوط به تجویز سمعک در منزل را پیگیری کنید.

کلینیک خرید سمعک در تهران

  • قالب گیری گوش

تجویز سمعک به قالب‌گیری نیاز دارد. معمولا در صورت نیاز در همان جلسه مشاوره از گوش‌هایتان قالب‌گیری می‌شود که این مرحله، یکی از مهم‌ترین مراحل در پروسه تجویز سمعک به شمار می‌رود. بنابراین با توجه به اهمیت قالب‌گیری گوش‌ها و اثرات این امر، بهتر است بهترین مرکز خرید سمعک در تهران را انتخاب کنید. چرا که در صورت وجود هرگونه اشتباه در این امر، آنگاه احتمال آن که سمعکتان عملکرد مناسبی نداشته باشد نیز زیاد خواهد بود. به خاطر داشته باشید معمولا درصد رضایت آن دسته از خریدارانی که به خوبی برای انتخاب بهترین کلینیک فروش سمعک در تهران تحقیق نموده‌اند، بیشتر است.

  • برنامه ریزی و تنظیم سمعک

بعد از آماده شدن قالب، سمعک‌ها برای تنظیم بر روی گوش‌هایتان به شما تحویل داده خواهند شد. هرچند در ابتدا بررسی‌هایی انجام می‌شود تا مشخص گردد که قالب یا سمعک‌ها به راحتی در قسمت داخلی یا پشتِ گوش شما قرار می‌گیرند یا خیر. چرا که در هنگام استفاده از سمعک، به هیچ عنوان نباید در گوش‌هایتان احساس ناراحتی داشته باشید. بعد از طی شدن مراحل مذکور نحوه استفاده، نگهداری مناسب و شرایط گارانتی‌شان نیز به شما توضیح داده خواهد شد. در طی جلسات نامبرده، این فرصت را دارید که با نحوه گذاشتن و برداشتن سمعک در داخل گوش‌ها و تعویض باتری‌های آن آشنا شوید. معمولا شنوایی‌سنج‌ها به خریداران توصیه می‌کنند که تا چند روز بعد از استفاده از سمعک در محیط‌ها و شرایط گوناگون برای تنظیمات اصلاحی، مجددا به کلینیک مراجعه کنند.

نکات مهم استفاده و خرید سمعک ها

  • به خاطر داشته باشید که معمولا کم‌ شنوایی در افراد مختلف، درجات گوناگونی دارد و در بسیاری از موارد نیز به صورت تدریجی ایجاد می‌گردد. بنابراین در صورتی که اطرافیانتان نسبت به میزان و قدرت شنوایی شما تذکراتی را بهتان داده‌اند، بهتر است در اولین فرصت به یک کلینیک شنوایی‌سنجی معتبر مراجعه کرده و با انجام یک تست شنوایی‌سنجی، نوع و میزان کم شنوایی خود را تشخیص دهید. در این‌صورت، مشخص می‌شود که آیا به استفاده از سمعک نیازمند هستید یا خیر؟!
  • هیچگاه با در نظرگیریِ تجربه دیگران، نسبت به استفاده از سمعک ترغیب نشوید! چرا که معمولا نوع و میزان کم شنوایی و همچنین نوع سمعک استفاده شده در تمامی بیماران مختلف است. بنابراین هر بیمار نیز از سمعک مورد استفاده خود، میزان رضایت متفاوتی دارد.
  • خرید و استفاده از سمعک، تنها مختصِ افراد مسن نیست! تعداد زیادی از کودکان، نوجوانان و جوانان نیز تحت تاثیر دلایل مختلف با مشکلات شنوایی دست‌و‌پنجه نرم کرده و در صورت نیاز نیز استفاده از سمعک را در برنامه خود قرار می‌دهند. بنابراین سمعک را نشانه‌ پیری و کم شنوایی خود ندانید و به خاطر داشته باشید که مشکلات مرتبط با شنوایی، این پتانسیل را دارند که در هر سنی، گریبان‌گیر افراد شوند! پس به سمعک و استفاده از آن، دید سطحی نداشته و در صدد یافتن سمعک‌های نامرئی که در دامنه دید دیگر افراد قرار می‌گیرند، نباشید! چرا که بر حسب تجربه می‌توان گفت این دسته از سمعک‌ها برای تمامی افراد مناسب نبوده و توانایی حلِ مشکلات شنوایی‌شان به طور کامل را ندارند! پس بهتر است که تصمیم‌گیری و انتخابِ نوع و شکل سمعک‌تان را به ادیولوژیست بسپارید.

خرید سمعک در تهران کلینیک آلفا

سوالات متداول

  • مهم ترین تاثیرات استفاده از سمعک برای افراد چیست؟

    با استفاده از سمعک برقراری ارتباطات اجتماعی برای افراد تسهیل می‌گردد، آن‌ها به مرور زمان این توانایی را به دست می‌آورند که به نحو بهتری مفاهیم انتزاعی را درک کنند، احساس ثبات داشته و کنترل بهتری بر روی تمامی اُمور زندگی‌شان داشته باشند و...

  • آیا می‌توان با استفاده از سمعک، شنوایی را به حالت عادی خود برگرداند؟

    بله؛ در صورتی که به نحو درستی از سمعک استفاده کنید، به خوبی می‌توانید صداهایی که قبل‌تر قادر به شنیدنشان نبودید را تشخیص دهید و با این کار از میزانِ آزاردهندگیِ صداهای بلند نیز بکاهید. لازم به ذکر است در صورتی که به نحو منظم و استاندارد از سمعک استفاده کنید، در گذر زمان قادر به بهبود توانایی گفتاری خود نیز خواهید بود.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا