بهترین مرکز شنوایی در تهران

بهترین مرکز شنوایی در تهران

شنوایی یکی از مهم ترین توانایی های هر انسان می باشد که در فرایند ارتباطی و یادگیری نقش ویژه ای دارد.  وضعیت سلامت شنوایی می تواند تأثیر چشمگیری بر روابط شما، توانایی شما در برقراری ارتباط موثر و سلامت کلی جسمی و روانی شما داشته باشد. 

به مرور زمان و در اثر عوامل مختلف ممکن است شنوایی تضعیف شود.در این هنگام است که مراجعه به مراکز شنوایی و تشخیص کم شنوایی و شروع فرایند درمانی ضرورت پیدا می کند.اما فرایند شنوایی چگونه صورت می گیرد؟ علائم و انواع کم شنوایی کدام اند و چه عواملی باعث ایجاد این مشکل می شوند؟ پاسخ تمام این سوالات را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

کلینیک آلفا - بهترین مرکز شنوایی در تهران

کلینیک آلفا، بهترین مرکز شنوایی در تهران

سه قسمت اصلی گوش عبارتند از: گوش خارجی، گوش میانی و گوش داخلی. شنوایی زمانی شروع می شود که امواج صوتی از گوش خارجی به پرده گوش می گذرد، که قطعه نازکی از پوست بین گوش خارجی و میانی شماست. هنگامی که امواج صوتی به پرده گوش می رسد، پرده گوش به لرزه در می آید. به سه استخوان گوش میانی استخوانچه می گویند. اینها عبارتند از چکشی، سندانی و رکابی. پرده گوش و استخوانچه ها با هم کار می کنند تا با حرکت امواج صوتی به سمت گوش داخلی، ارتعاشات را افزایش دهند. هنگامی که امواج صوتی به گوش داخلی می رسند، از طریق مایع حلزون گوش عبور می کنند. حلزون گوش, ساختاری حلزونی شکل در گوش داخلی است. در حلزون گوش، سلول های عصبی با هزاران موی مینیاتوری متصل به آنها وجود دارد. این موها به تبدیل ارتعاشات امواج صوتی به سیگنال های الکتریکی کمک می کنند که سپس به مغز شما می رسد. مغز شما این سیگنال های الکتریکی را به عنوان صدا تفسیر می کند. ارتعاشات صوتی مختلف واکنش های متفاوتی را در این موهای ریز ایجاد می کند و صداهای مختلفی را به مغز شما ارسال می کند.

اما در کل کم شنوایی چیست؟ کم شنوایی زمانی است که شما قادر به شنیدن جزئی یا کامل صدا در یک یا هر دو گوش خود نباشید. کم شنوایی معمولاً به تدریج و در طول زمان رخ می دهد. کم شنوایی معمولاً در طول زمان رخ می دهد. در ابتدا ممکن است هیچ تغییری در شنوایی خود مشاهده نکنید. کم شنوایی یا کم شنوایی معمولاً به تدریج رخ می دهد و در بسیاری از مواقع درک آن برای ما دشوار است یا به آن اهمیت کافی نمی دهیم. با این حال، شناسایی علائم در اسرع وقت به منظور اقدام و توقف به موقع از دست دادن شنوایی ضروری است.

چه عواملی باعث ایجاد کم شنوایی می شوند؟

کم شنوایی می تواند به دلیل عوامل زیادی ایجاد شود، اما سن و سر و صدا دو عامل شایع هستند. از دست دادن شنوایی نتیجه طبیعی افزایش سن است. کم شنوایی مرتبط با افزایش سن را پرسبیاکوزیس نیز می‌گویند. برخی از افراد زودتر از دیگران دچار کم شنوایی ناشی از افزایش سن می شوند.یکی دیگر از دلایل شایع کم شنوایی قرار گرفتن در معرض صدا است. همچنین می تواند نتیجه زندگی درفضای  پرسروصدا باشد.استفاده زیاد از هدفون با صدای بلند نیز باعث کم شنوایی می شود.

طیف گسترده ای از عوامل خطر کم شنوایی وجود دارد. برخی از آنها شایع تر از دیگران هستند و بسیاری از آنها قابل پیشگیری هستند:

  • آسیب های صوتی

تا حد زیادی، از دست دادن شنوایی به دلیل آسیب ناشی از سر و صدای زیاد شایع ترین عامل خطر است. آسیب رساندن به شنوایی با صداهای بلند یک روند تدریجی است. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صداهای 80 دسی بل و بالاتر می تواند به موهای ظریف حلزون شما آسیب برساند و باعث کاهش شنوایی حسی عصبی شود.

  • پارگی پرده گوش

برداشتن نادرست موم و جرم گوش در خانه می تواند باعث پارگی پرده گوش شود. همچنین می تواند به پرده گوش شما با انفجار صدا، عفونت و تغییرات فشار آسیب برساند. هنگامی که پرده گوش پاره شود، شما دچار کم شنوایی هدایتی خواهید شد. گاهی اوقات می توان پرده گوش را ترمیم یا تعویض کرد.

  • تجمع موم گوش

ممکن است تعجب آور باشد، اما موم گوش می تواند به اندازه ای ایجاد شود که باعث کاهش شنوایی عمیق شود. 

  • عفونت گوش

عفونت های مکرر گوش می تواند باعث ایجاد زخم بر روی پرده گوش و مشکلات فشار در گوش میانی شود. جراحی برای قرار دادن لوله ها در پرده گوش می تواند به اصلاح این مشکل کمک کند، همانطور که جایگزینی پرده گوش می تواند کمک کند.

  • ژنتیک

ممکن است یک عامل ارثی در کم شنوایی وجود داشته باشد که شما را مستعد آسیب شنوایی یا کم شنوایی مرتبط با افزایش سن می کند. اگر کم شنوایی یک عامل شناخته شده در خانواده شما است، باید ارزیابی شنوایی را از 50 سالگی شروع کنید. به این ترتیب، شما می توانید هر کم شنوایی را به سرعت تشخیص دهید.

  • بیماری

بسیاری از بیماری ها می توانند بر شنوایی شما تأثیر بگذارند، مانند دیابت، فشار خون بالا، مننژیت و...

  • داروها

بیش از 200 دارو سمی هستند، به این معنی که می توانند به شنوایی شما آسیب برسانند. گاهی اوقات کم شنوایی موقتی است، مانند کم شنوایی ناشی از مسکن هایی مانند آسپرین. با این حال، برخی از داروهای شیمی درمانی می توانند باعث کاهش شنوایی دائمی شوند. اگر این موضوع برای شما نگران کننده است، حتماً از پزشک تجویز کننده خود بپرسید که آیا دارو تجویزی بر روی شنوایی شما تاثیر می گذارد یا خیر.

بهترین مرکز شنوایی در تهران

علائم کم شنوایی چیست؟

  • در درک مکالمات دچار مشکل می شوید و درخواست تکرار گفتار را دارید.
  • صدای تلویزیون را خیلی بالا می برید.
  • زنگ زدن در گوش
  • گوش درد همراه با مشکلات شنوایی
  • سردرد
  • بی حسی
  • ضعف
  • گاهی اوقات صدای بلندی مثل تلفن یا زنگ در نمی شنوید.

انواع اصلی کم شنوایی

سه نوع اصلی کم شنوایی وجود دارد که هر کدام توسط عوامل زمینه ای مختلف ایجاد می شوند. سه علت شایع کاهش شنوایی عبارتند از افت شنوایی هدایتی، کم شنوایی حسی عصبی  و کم شنوایی ترکیبی.

  • کاهش شنوایی هدایتی (انتقالی)

برای کسانی که با کم شنوایی انتقالی (هدایتی) سروکار دارند، امواج صوتی از طریق گوش خارجی و میانی قابل انتقال نیست. این اختلال در انتقال می تواند به دلیل آسیب دیدن پرده گوش، مشکلات استخوان های ظریف و کوچک گوش میانی (رکابی، چکشی، سندانی) یا سایر مشکلات در این نواحی باشد. با این حال، گوش داخلی به درستی کار می کند. این نوع کم شنوایی در کودکان شایع تر است اما در بزرگسالان نیز ممکن است رخ دهد. جراحی هایی مانند ترمیم پرده گوش یا کاشت حلزون می تواند به غلبه بر برخی موارد از دست دادن شنوایی هدایتی کمک کند.

  • کاهش شنوایی حسی عصبی

در مقابل کم شنوایی هدایتی، کسانی که با کم شنوایی حسی عصبی سروکار دارند، به گوش داخلی آسیب دیده اند. اغلب، این آسیب به موهای ناقل صدا در حلزون گوش است. این نوع کم شنوایی شایع است، زیرا معمولاً به دلیل صدای زیاد و طولانی مدت رخ می دهد. این نوع کم شنوایی زمانی اتفاق می افتد که به ساختارهای گوش داخلی یا در مسیرهای عصبی به مغز آسیب وارد شود. این نوع کم شنوایی معمولا دائمی است. کم شنوایی حسی عصبی باعث می شود حتی صداهای متمایز، معمولی یا بلند، یا مبهم به نظر برسند. بعضی عوامل مانند نقایص مادرزادی که ساختار گوش را تغییر می دهد بالارفتن سن کار در اطراف صداهای بلند ضربه به سر یا جمجمه بعضی بیماری مانند بیماری منیر، می تواند بر کم شنوایی حسی عصبی نقش داشته باشد. بیماری منیر, که یک اختلال در گوش داخلی است که می تواند شنوایی و تعادل را تحت تاثیر قرار دهد. انواع عفونت ها نیز می تواند باعث کم شنوایی حسی عصبی شود. عفونت هایی مانند موارد زیر نیز می توانند به اعصاب گوش آسیب بزنند و منجر به کم شنوایی حسی عصبی شوند: سرخک, مننژیت, اوریون .برخی از داروها به نام داروهای اتوتوکسیک نیز ممکن است باعث ایجاد کم شنوایی حسی عصبی شوند. کم شنوایی مرتبط با افزایش سن که به نام پرسبیاکوزیس نیز شناخته می شود، نوعی کم شنوایی حسی-عصبی است و همچنین یک کم شنوایی ناشی از سر و صدا است که یک کاهش شنوایی دائمی است که در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض سطوح بالای صدا ایجاد می شود.  به گفته ASHA ، بیش از 200 داروی بدون نسخه و نسخه ای وجود دارد که ممکن است باعث کاهش شنوایی شود. اگر داروهای سرطان یا بیماری قلبی مصرف می کنید ,با پزشک خود در مورد مسئله کم شنوایی مشورت کنید.

  • کم شنوایی ترکیبی

اگر در انتقال صدا به گوش داخلی مشکلاتی وجود داشته باشد و همزمان سلول های مویی گوش داخلی آسیب ببینند، به آن کم شنوایی ترکیبی می گویند . کم شنوایی مختلط یا ترکیبی زمانی است که فرد به طور همزمان هم از کم شنوایی حسی عصبی و هم از کم شنوایی هدایتی رنج می برد. برای غلبه بر این نوع کم شنوایی، معمولاً از هر دو روش درمانی جراحی و استفاده از دستگاه های شنوایی به کار گرفته می شود.

کم شنوایی ها در دسته های مختلف دیگری نیز طبقه بندی می شوند که در این قسمت به آنها اشاره می کنیم:

  • کم شنوایی در یک گوش

ممکن است در یک گوش کم شنوایی داشته باشید. به آن کم شنوایی یک طرفه یا ناشنوایی یک طرفه می گویند. 

  • کم شنوایی در هر دو گوش

کم شنوایی می تواند یک کم شنوایی دو طرفه نیز باشد به این معنی که در هر دو گوش کم شنوایی وجود دارد.

  • کم شنوایی نامتقارن

اگر در هر دو گوش کم شنوایی دارید و در بین گوش ها تفاوت زیادی وجود دارد، به آن کم شنوایی نامتقارن می گویند .

  • کاهش شنوایی ناگهانی

کاهش شنوایی نیز می تواند از یک روز به روز دیگر به طور ناگهانی رخ دهد. به این کم شنوایی ناگهانی می گویند .

  • کم شنوایی پنهان

در برخی موارد، کم شنوایی را می توان پنهان کرد. به این کم شنوایی پنهان می گویند. این یک نوع کم شنوایی است که با یک تست شنوایی معمولی قابل اندازه گیری نیست. اگر در موقعیت هایی با نویز پس زمینه مشکلات شنوایی را حس کنید، ممکن است یک کم شنوایی پنهان داشته باشید.

  • کاهش شنوایی پیشرونده

کم شنوایی پیشرونده زمانی است که کم شنوایی در طول زمان شدیدترمی شود.

تست کم شنوایی چگونه انجام می شود؟

افت شنوایی از طریق تست شنوایی تشخیص داده می شود. تست شنوایی شامل تعدادی معاینات مختلف است که با هم انجام می شود، می تواند تعیین کند که آیا شما از کم شنوایی رنج می برید یا نه و اگر کم شنوایی وجود داشته باشد تا چه حد می باشد. تست شنوایی توسط یک متخصص شنوایی با استفاده از تجهیزات حرفه ای انجام می شود. در کلینیک سمعک آلفا به عنوان بهترین مرکز شنوایی در تهران، انواع مختلفی از تست های شنوایی انجام میگیرد. مانند:

تست تون خالص : هنگامی که صدا شنیده می شود، پاسخ دهید یا دکمه ای که برای  پاسخ تعبیه شده را فشار دهید .

تست گفتار : کلمه شنیده شده را در سطوح مختلف ارائه تکرار کنید .

مرکز شنوایی و وزوز گوش تهران

وزوز گوش به خودی خود یک بیماری محسوب نمی‌گردد، بلکه ممکن است نشانه‌ای از یک یا چندین اختلال باشد که شما در سر خود آن را به صورت وزوز گوش حس ‌نمایید، به هر حال این خود هشدار و آلارم مهمی است که می‌بایست هر چه سریع‌تر به منظور پیشگیری یا درمان و بررسی علل آن، به متخصصی مجرب در یک مرکز شنوایی مراجعه نمایید. وزوز گوش ممکن به صورت صدای سوت كشيدن یا هوهو کردن در گوش، صداى باد در سر، صداى همهمه، صداى موج دريا و … خود را نشان دهد.  در صورتی که ساکن تهران هستید و یا مایل به معالجه خود در شهر تهران هستید، جهت انجام تست شنوایی و تشخیص و درمان زود هنگام وزوز گوش خود نیاز دارید که به صورت حضوری به یکی از بهترین مرکز شنوایی و وزوز گوش تهران مراجعه نمایید. پس از بررسی علل وزوز گوش شما توسط متخصصین انتخابی یکی از بهترین مرکز شنوایی در تهران، شیوه‌ درمانی مناسبی به شما پیشنهاد خواهد شد تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم جهت بهبودی وزوز گوش شما صورت گیرد.

برخی از مهم‌ترین علل وزوز گوش عبارتند از:

  • داشتن جرم گوش
  • داشتن عفونت گوش در گوش میانی یا کانال گوش
  • مشکل کم شنوايي
  • قرارگیری در معرض صدای بلند و صدای انفجار به صورت طولانی مدت
  • داشتن ضربه روحی شدید، استرس و فشارهای عصبی بیش از حد یا داشتن تومور عصبي
  • داشتن گرفتگي در عضلات سر و گردن
  • داشتن فشار خون بالا
  • داشتن قند خون و چربي بالای خون

معرفی بهترین مرکز شنوایی و وزوز گوش تهران

کلینیک سمعک آلفا با تیم مجرب و حرفه‌ای خود یکی از بهترین مرکز شنوایی در تهران جهت مدیریت تخصصی وزوز گوش و کاهش صدای گوش است. در کلينيک سمعک آلفا با جديدترین تجهيزات و امکانات پیشرفته و به روز دنیا، به راحتی وزوز گوش شما درمان خواهد شد و بهترین سمعک برای وزوز گوش به شما معرفی خواهد شد. علاوه بر وزوز گوش، سایر خدمات شنوایی نیز در این مرکز قابل انجام است. لازم به ذکر است که کلینیک سمعک آلفا بهترین برندهای سمعک را تحت پوشش قرار می‌دهد به خصوص این که نمایندگی بهترین برندهای دنیا اعم از اتیکن، برنوفون، فوناک و زیمنس را بر عهده دارد.

مجهزترین و بهترین مرکز شنوایی در تهران

برای اینکه بهترین کلینیک و مرکز شنوایی در تهران را بیابید, باید موارد گوناگونی را در نظر بگیرید. به کار گرفتن جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در مرکز شنوایی برای تست ها و آزمایشات شنوایی, دارا بودن متخصصین و پرسنل باتجربه و آموزش دیده, برخورد مناسب با بیماران, مشاوره و خدمات درمانی با کیفیت, تنظیم و تجویز انواع سمعک مناسب با شرایط بیمار و.... مواردی است که موجب می شود یک مرکز شنوایی بهترین باشد.کلینیک تخصصی سمعک آلفا, بهترین مرکز شنوایی در تهران, همواره تلاش کرده خدمات شنوایی با کیفیتی را در جهت کاهش مشکلات شنوایی و عوارض ناشی از آن را به بیماران ارائه کند. کلینیک تخصصی سمعک آلفا با 24  سال سابقه به عنوان بهترین شنوایی سنجی در مرکز تهران و بهترین مرکز شنوایی در تهران، در زمینه تست ها و آزمایشات شنوایی , تجویز سمعک مناسب با شرایط بیمار, تنظیم انواع سمعک با جدیدترین دستگاه های تنظیمی, نمایندگی فروش انواع سمعک برند های معتبر دنیا و تعمیر انواع سمعک میزبان شما مراجعه کنندگان می باشد.

مرکز شنوایی در کجا قرار دارد؟

چه ساکن تهران باشید یا بنا به  دلایلی از شهرستان به تهران مراجعه نمایید، ممکن است بخواهید بدانید که مرکز شنوایی در کجا قرار دارد و حتی به دنبال بهترین مرکز شنوایی در تهران باشید. با توجه به این که در تهران مراکز و کلینیک‌های شنوایی سنجی زیادی در مناطق مختلفی از آن واقع گردیده است، شما می‌توانید با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و نحوه دسترسی خود، نزدیک ترین مرکز شنوایی به خود را بیابید. اگرچه نمی توان ادعا نمود که کدام یک از این مراکز بهترین است، اما بدون شک مرکزی که کامل ترین خدمات و تست ها را به مراجعین خود ارائه نماید و رضایت کامل آنها را کسب نماید را می‌توان به عنوان بهترین مرکز شنوایی در تهران در نظر داشت. یکی از بهترین این مراکز کلینیک سمعک آلفا واقع شده در خیابان گاندی است که به دلیل نزدیک بودن به میدان ونک از نظر راحتی دسترسی، موقعیت بسیار خوبی را دارا است. مرکز شنوایی آلفا با بیش از 24 سال سابقه ادیولوژی، یکی از بهترین و جامع ترین مراکز شنوایی سنجی است که مجهز به پیشرفته ترین و مطرح‌ترین متخصص‌ها است که بهترین انواع خدمات را به مراجعین مجموعه خود ارائه می‌دهد. لذا شما می‌توانید با خیال آسوده از هر موقعیت مکانی به راحتی به کلینیک سمعک آلفا به عنوان یکی از بهترین مرکز شنوایی در تهران مراجعه نمایید.

مرکز عصبی حس شنوایی در کجا قرار دارد؟

در مواردی که مرکز عصبی حس شنوایی یا مسیرهای عصبی تحت تاثیر قرار داده شوند ممکن است در شنوایی اختلال ایجاد کرده و موجب کم شنوایی گردد. در صورت رخ دادن این مورد، باعث انتقال صدا از طریق گوش خارجی و میانی شده اما گوش داخلی انتقال صدا را به خوبی انجام نخواهد داد، که این خود نشانگر این است که دقیقا مرکز عصبی حس شنوایی در کجا قرار دارد. در واقع گوش درونی عمل انتقال ارتعاش‌های صوتی تا یاخته های شنوایی را به اتمام می رساند و منجر به تولید جریان‌های عصبی می‌گردد که به واسطه عصب‌های شنوایی تا مرکز شنوایی در مغز پیش می روند. در بیشتر مواقع این اتفاق به دلیل آسیب رسیدن به سلول های مویی ظریفی که در حلزون گوش وجود دارد است که به دنبال آن، از شدت و کیفیت صوت کم می‌شود و فرد دچار کم‌شنوایی خواهد شد.

 این نوع کم شنوایی در اکثر مواقع تنها با استفاده نمودن از سمعک قابل حل خواهد بود، در واقع کار سمعک این است که با تقویت نمودن صدا بر کاهش میزان حساسیت شنوایی غلبه می‌نماید. بنابراین با مراجعه نمودن به یک مرکز شنوایی و تجویز سمعک مناسب شما توسط متخصصان به راحتی قادر خواهید بود که این مسئله را حل نمایید. کلینیک سمعک آلفا شناخته شده به عنوان بهترین مرکز شنوایی در تهران است که در منطقه جردن واقع گردیده است. این کلینیک علاوه بر دارا بودن نمایندگی سمعک‌های اتیکن، برنوفون، فوناک و زیمنس، تمامی تست‌های شنوایی سنجی نوزاد، شنوایی سنجی بزرگسالان، و تجویز انواع سمعک با رنج قیمت سمعک متنوع از جمله سمعک های فراهوشمند، سمعک‌های بدون باتری و .. با برندهای معتبر با دستگاه پیشرفته REM انجام می‌دهد. از طرفی کلینیک سمعک آلفا به دلیل نزدیکی به میدان ونک و ایستگاه BRT  دارای سهولت دسترسی است. این مرکز دارای آخرین تجهیزات و تکنولوژی های معتبر شنوایی سنجی است و در زمینه‌های مختلف ارزیابی انواع مدل کم‌شنوایی، سرگیجه و تعادل، وزوز گوش، تجویز و تنظیم انواع سمعک و وسایل کمک شنوایی و انجام خدمات توانبخشی مناسب تجربه و سابقه کافی دارد. همچنین لازم به ذکر است که در كلینیك سمعك آلفا برای تمامی سمعك‌های دارای گارانتی خدمات پس از فروش نیز ارائه می گردد و مجهز به لابراتوار تعمیرات انواع سمعک از برندها و کمپانی های مختلف به ویژه برندهای ذکر شده در فوق که نمایندگی آن‌ها را بر عهده دارد، است.

بهترین دکتر شنوایی در تهران

ادیولوژیست شنوایی در واقع  فرد متخصصی است که دارای مدرک و تحصیلات تخصصی در رشته شنوایی یا ادیولوژی باشد. در صورتی که به دنبال بهترین ادیولوژیست شنوایی در تهران هستید، لازم است بدانید که یک ادیولوژیست شنوایی خوب، تمامی تخصصی‌های مورد نیاز جهت انجام ارزیابی‌ها و تست‌های شنوایی را دارد که برخی از این ارزیابی‌های تخصصی عبارتند از بررسی اختلالات شنوایی و درک گفتار، بررسی پارگی پرده تمپان یا پرده گوش، بررسی مشکل در شنیدن صدای تلفن و صدای دیگران در فضاهای شلوغ یا شنیدن صداهای اضافی مثل سوت و وزوز گوش، ارزیابی نمودن  سرگیجه و عدم تعادل و درد در گوش، تجویز سمعک و …. تقریبا در تمامی مراکز شنوایی سنجی تهران این گونه ارزیابی‌ها صورت می‌گیرد. با توجه به این که کشور ایران جزو پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه شنوایی به شمار می‌رود، لذا می‌توان چنین گفت که بهترین ادیولوژیست شنوایی در تهران، خود جزو بهترین ادیولوژیست‌های جهان نیز محسوب می‌گردد. بهترین ادیولوژیست شنوایی در تهران با توجه به این که بدون شک دارای بالاترین مدرک دانشگاهی در حیطه شنوایی و تجویز سمعک است، بنابراین توانایی تجویز انواع مدل‌های سمعک متناسب با شرایط فرد مراجعه‌کننده را دارد.

با این حال بهترین دکتر شنوایی در تهران که ادیولوژیست نامیده میشود، به صورت تخصصی در حوزه سمعک فعالیت داشته و در عین حال دارای تبحر و تخصص کافی هم باشند، زیاد نیست، بدون شک یکی  از بهترین این ادیولوژیست‌ها، خانم سارا باقری  است که مدیریت کلینیک سمعک آلفا را بر عهده دارند. خانم سارا باقری فارغ‌التحصیل رشته شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده که یکی از اعضای فعال انجمن شنوایی شناسان ایران و آمریکا نیز هستند، ایشان با تجربه و سابقه  بسیار کافی ۲۴ ساله در زمینه ادیولوژی در آمریکا و ایران و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی هستند. کلینیک سمعک آلفا یکی از بهترین مراکز شنوایی در تهران است که بسیار معتبر و مجهز می‌باشد. در این کلینیک تمامی کارهای مربوط به شنوایی و سمعک توسط خانم سارا باقری و تحت نظر ایشان انجام می‌گردد. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر این، کلینیک سمعک آلفا نمایندگی بهترین سمعک‌های به روز دنیا از جمله برندهای اتیکن، برنوفون، فوناک و زیمنس را نیز دارا است.

کلینیک آلفا, یکی از بهترین مراکز شنوایی سنجی در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

کلینیک تخصصی سمعک آلفا, یکی از بهترین مراکز شنوایی در تهران و بهترین شنوایی سنجی در مرکز تهران، با بیش از 24 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات شنوایی, علاوه بر بهره مندی از متخصصین و پرسنل باتجربه و حرفه ای , از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنولوژی ها جهت تست ها و آزمایشات شنوایی و تنظیم انواع سمعک ها استفاده می کند. کلینیک آلفا, نمایندگی فروش انواع سمعک برند های معتبر دنیا نظیر زیمنس(سمعک سیگنیا), اتیکن, فوناک و... را داراست. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره تلفن های مربوطه تماس بگیرید.

کلینیک آلفا - بهترین مرکز شنوایی در تهران

 

برخی از سوالات متداول مراجعه کنندگان:

  • چگونه از کم شنوایی جلوگیری کنیم؟

بسیاری از موارد کم شنوایی ناشی از سر و صدا را می توان با اجتناب از قرار گرفتن در معرض صدای بلند تا حد امکان یا با استفاده از محافظ شنوایی پیشگیری کرد. قرار گرفتن روزانه در معرض سر و صدا ارتباط مستقیمی با خطر آسیب شنوایی دارد.

  • عواقب کم شنوایی چیست؟

کم شنوایی می تواند عواقب مختلفی داشته باشد. این پیامدها از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما اکثر افراد مبتلا به اختلال شنوایی به دلیل مشکلات شنوایی خود از برخی مشکلات اجتماعی، روانی و جسمی رنج می برند. 

  • آیا کم شنوایی قابل درمان است؟

می توان کم شنوایی را بهبود نسبی داد اما شنوایی قابل ترمیم نیست. در بیشتر موارد کم شنوایی با استفاده از سمعک درمان می شود. برخی از آنها با جراحی ممکن است برخی از انواع کم شنوایی هدایتی را درمان کند.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا