نمایندگی سمعک برنافن

نمایندگی سمعک برنافن

برنافن یکی دیگر از کمپانی های موفق در زمینه تولید سمعک به شمار می­آید و در زمینه تولید محصولات شنوایی پیشرفته عملکرد قابل قبولی دارد. این کمپانی سوییسی محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است.

پردازش صوتی قوی سمعک های برنافن در بین محصولات شنوایی مشهور است. برنافن در زمینه به کار بردن فناوری های پیشرفته در سمعک های تولیدی خود، جزء بهترین ها محسوب می­شود. در دهه های اخیر برنافن راه حل های کاربردی را برای حل مشکل کم شنوایی ارائه کرده است. نتایج به دست آمده نشان می­دهند راه حل های مذکور بسیار موثر بوده­اند.

برنافن یکی از دلایل موفقیت خود را دریافت نظرات مشتریان اعلام کرده است. این کمپانی با دریافت پیشنهادات و نظرات کاربران، امکانات مختلفی را به محصولات خود افزوده است. همین موضوع باعث شده که برنافن در ارائه خدمات به مشتریان، بسیار موفق عمل کند. برنافن نیز مانند سایر کمپانی های معتبر سمعک، دارای نمایندگی هایی در سراسر جهان است که این مراکز در حال خدمت­رسانی به تمامی بیماران هستند.

دستاورد های کمپانی برنافن

کمپانی خلاق برنافن سوییس به دلیل معرفی تکنولوژی های جدید در راستای حل مشکلات شنوایی به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. از جمله دستاورد های این کمپانی می­توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • معرفی تنها تکنولوژی پردازش صوتی بدون کانال در سراسر دنیا
  • معرفی تکنولوژی پیشرفته و منحصربفرد انتقال فرکانسی برای کم شنوایی های خاص
  • برای اولین بار ارائه سمعک با ریموت کنترل توسط این کمپانی
  • دریافت جایزه برتر طراحی اروپا

انواع سمعک برنافن

این کمپانی نیز سمعک های مختلفی به بازار عرضه کرده است که کم شنوایی های مختلفی را پوشش می­دهد. سمعک پشت گوشی، داخل گوشی، نامرئی و رسیور داخل مجرا از جمله سبک هایی هستند که توسط این کمپانی به بازار عرضه شده­اند. علاوه بر آن مدل های مختلفی نیز توسط برنافن معرفی شده اند که هرکدام ویژگی های منحصربفردی دارند.

  • سمعک Zerena برنافن

این مدل سمعک برای بیماران کم شنوا امکانات فوق العاده ای را فراهم می­کند که باعث می­شوند کاربر در محیط های شنیداری مختلف، درک گفتار بسیار خوبی را داشته باشد. سمعک Zerena برنافون در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی به بازار عرضه شده است که متناسب با هر نوع کم شنوایی می­توان آن را تهیه نمود. سمعک زرنا برنافون دارای تکنولوژی بی سیم رادیویی 2.4GHz است که به وسیله آن می­توانید به صورت مستقیم به گوشی موبایل خود متصل شوید. همچنین امکان اتصال بلوتوثی نیز در این مدل سمعک وجود دارد.

صدای سمعک زرنا بسیار واضح و طبیعی است. تکنولوژی DECS موجود در آن باعث می­شود سمعک خود را به صورت مداوم با تغییرات محیط تطبیق دهد. سیستم کنترل وزوزگوش نیز برای بیمارانی که از این عارضه رنج می­برند، در سمعک تعبیه شده است.

  • سمعک Nevara برنافن

سمعک نوارا برنافون از رده های پایه این شرکت محسوب می­شود و در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی به بازار عرضه شده است. سمعک هایی که در این گروه قرار می­گیرند دارای ویژگی های مختلفی هستند. حذف نویز و فیدبک، مجهز به برنامه چند محیطی، تشخیص اتوماتیک تلفن، پوشش محافظی بدنه جهت آسیب ندیدن توسط رطوبت و حافظه ثبت اطلاعات، از جمله ویژگی های سمعک های گروه Nevara برنافن محسوب می­شوند.

  • سمعکJuna  برنافن

سمعک جونا در دو رده 7 و 9 به بازار عرضه شده است. این مدل سمعک برای انواع کم شنوایی خفیف تا شدید و عمیق مناسب است. دارای برنامه چند محیطی است و تشخیص اتوماتیک تلفن است. همچنین در مدل های پشت گوشی این رده، پوشش ضدآبی در بدنه قرار داده شده است. این پوشش مقاومت خوبی در برابر گردوغبار دارد. سمعک های رده جونا نیز مانند مدل قبلی، دارای حافظه­ی ثبت اطلاعات هستند. ارتباط دوگوشی، سیستم حذف نویز و فیدبک و تارگت های مخصوص زبان از ویژگی های دیگر سمعک های رده جونا به حساب می­آیند.

  • سمعک Neo برنافن

مدل Neo دارای 5 کانال پردازش دیجیتالی سیگنال است. سمعک Neo مجهز به مداراتی است که فیدبک را حذف می­کنند. به غیر از آن، مدار تطبیقی کاهش نویز نیز در سمعک نئو برنافن تعبیه شده است. در مدل های داخل گوشی آن، تله کویل اتوماتیک وجود دارد. همچنین در سمعک های پشت گوشی آن، قابلیت اتصال به FM وجود دارد.

  • سمعک Saphira برنافن

سمعک سفیرا برنافن مجموعه ای کامل در مدل های متنوع و با قیمت مناسب محسوب می­شود که در رده های 3و 5 به بازار عرضه شده اند. این مجموعه در مدل های مختلف داخل گوشی، پشت گوشی و نامرئی موجود است. سیستم حذف فیدبک و نویز در سمعک های سفیرا تعبیه شده و تکنولوژی Channel Free نیز در آنها کار شده است.

در بدنه برخی مدل های این مجموعه پوشش مقاومی قرار داده شده تا از قطعات سمعک در برابر رطوبت و گردوغبار محافظت شود. قابلیت اتصال بی سیم و همچنین ارتباط دوگوشی نیز در برخی از مدل های متنوع مجموعه سفیرا برنافون دیده می­شود. تارگت های مخصوص زبان، برنامه های مخصوص سینما و کنسرت، تشخیص خودکار تلفن و برنامه چند محیطی از دیگر ویژگی های سمعک های سفیرا هستند.

  • سمعک Carista برنافن

سمعک های Carista در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی موجود هستند و در دو رده 3 و 5 به بازار عرضه شده اند. سمعک های این رده نیز دارای تکنولوژی Channel Free هستند. این فناوری منحصربفرد سیگنال های گفتاری را با سرعت 20000 بار در ثانیه آنالیز و تقویت می­کند.

سمعک های Carista برای انواع کم شنوایی ها مناسب هستند. مدارات حذف فیدبک و کاهنده نویز در سمعک های این رده موجوداند. تارگت های مخصوص زبان، حافظه ثبت اطلاعات، ارتباط دوگوشی، پوشش نانو و برنامه تشخیص خودکار تلفن از دیگر ویژگی های مجموعه سمعک های Carista برنافن است. همچنین برخی مدل ها دارای قابلیت اتصال بی سیم و بلوتوثی هستند.

  • سمعک Suppremia برنافن

سمعک های سوپرپاور رده ساپرمیا برنافن برای کم شنوایی های شدید تا عمیق مناسب اند و در مدل های پشت گوشی به بازار عرضه شده اند. این مدل سمعک برنافن در دو رده 3 و 7 قابل سفارش است. تکنولوژی Audio Efficiency موجود در سمعک های ساپرمیا، وظیفه کاهش بازآوایی و تراکم فرکانسی را بر عهده دارد. پوشش ضد آب، مجهز به تله کویل، برنامه چند محیطی، حافظه ثبت اطلاعات، ارتباط دوگوشی، سیستم کاهنده نویز و حذف فیدبک، از دیگر ویژگی های سمعک های رده ساپرمیا به شمار می­آیند.

  • سمعک Acriva برنافن

سمعک های آکریوا در دو رده 7 و 9 معرفی شده اند و در مدل های پشت گوشی، داخل گوشی و رسیور داخل کانال در بازار موجوداند. سمعک های این مجموعه دارای مداراتی جهت حذف فیدبک و کاهش نویز هستند. می­توان به وسیله قابلیت اتصال بی سیم به وسایل هوشمند متصل شد. برنامه های مخصوص موسیقی و سینما در رده 9 سمعک های آکریوا وجود دارد. در این رده برنامه تشخیص خودکار تلفن نیز موجود است.

در سمعک های پشت گوشی آکریوا پوشش مقاومی در برابر رطوبت و گرد و غبار قرار داده شده است. تارگت های مخصوص زبان، حافظه ثبت اطلاعات، برنامه چند محیطی، جهت یابی تطبیقی و ولوم کنترل هوشمند(در رده 9) از دیگر ویژگی های سمعک های Acriva محسوب می­شوند.

  • سمعک Inizia برنافن

این مجموعه دارای سمعک هایی با مدل ها و رنگ های متفاوتی است که در دو سطح قیمتی مختلف به بازار عرضه شده اند. سیستم پردازشی دیجیتال Channel Free در این مجموعه به کار گرفته شده تا صدایی واضح و شفاف به کاربر سمعک ارائه شود. مدارات حذف فیدبک و کاهنده نویز در سمعک های Inizia موجود است.

برنامه چند محیطی، حافظه ثبت اطلاعات، درک گفتار عالی در موقعیت های شنیداری مختلف و کنترل مطلوب نویز باد از دیگر ویژگی های سمعک های رده Inizia برنافن هستند.

  • سمعک Viron برنافن

سمعک وایرون از لحاظ ظاهری در 4 مدل به بازار عرضه شده است. تکنولوژی های به کار رفته در این سمعک امکانات مختلفی را به کاربر ارائه می­کند. سمعک وایرون اولین محصول برنافون است که از پردازنده Enviroment True استفاده می­کند.  دارای سیستم NFMI است که کاربرد آن ارتباط بی سیم بین دو سمعک کاربر است. ارتباط بلوتوثی وایرون برای ارتباط مستقیم با وسایل هوشمند و لوازم جانبی مختلف سمعک به کار می­رود.

نمایندگی سمعک برنافن

نکاتی جهت خرید سمعک برنافن

توصیه می­شود برای خرید سمعک برنافن اصل به نمایندگی های رسمی این برند مراجعه فرمایید. مراکز شنوایی باسابقه و کلینیک های معتبر نیز گزینه ­ی خوبی جهت تهیه سمعک برنافن به حساب می­آیند. قبل از خرید سمعک لازم است که آزمایشات شنوایی انجام دهید تا نوع و درجه کم شنوایی شما شناسایی شود. آزمایش پاسخ ساقه مغز، تمپانومتری، رفلکس آکوستیک و تست تون خالص برخی از آزمایشات شنوایی سنجی هستند.

پس از انجام آزمایشات، شنوایی شناس نتایج را بررسی کرده و سپس با توجه به آنها و سبک زندگی شما، سمعک مناسب را تجویز می­کند. در صورتی که کم شنوایی شما شدید تا عمیق بوده باشد، لازم است از سمعک های پشت گوشی استفاده نمایید. چنانچه کم شنوایی شما خفیف تا متوسط بوده و همچنین مایل نیستید سمعک شما آشکار باشد، می­توانید از سمعک های نامرئی برنافن استفاده نمایید.

پس از این مراحل، نوبت به تنظیم سمعک می­رسد. تنظیم باید به صورت دقیق صورت گیرد؛ در غیراینصورت سمعک عملکردی درستی نخواهد داشت و کم شنوایی شما پیشرفت می­کند.

پس از خرید سمعک اطلاعات لازم را از شنوایی شناس خود جهت استفاده بهتر و افزایش عمر سمعک دریافت نمایید. مدت زمان اعتبار گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک تهیه شده خود را نیز بررسی کنید.

همانطور که اشاره کردیم خرید سمعک از نمایندگی های رسمی و کلینیک های معتبر بهترین گزینه است. کلینیک سمعک آلفا با 24 سال سابقه، یکی از بهترین مراکز شنوایی در تهران است. این مجموعه نمایندگی رسمی برندهای معتبر سمعک از جمله برنافن می­باشد.

تمامی مراحل تجویز سمعک و انجام آزمایشات شنوایی در کلینیک، با پیشرفته ترین دستگاه ها صورت می­گیرد. خدمات شنوایی این مرکز توسط پرسنل و متخصصین مجرب انجام می­شود. تنظیم دقیق سمعک با جدیدترین دستگاه تنظیمی، تعمیر انواع سمعک و ارائه مشاوره درمانی از دیگر خدمات کلینیک سمعک آلفا است. برای دریافت نوبت و یا هرگونه اطلاعات بیشتر با کارشناسان کلینیک سمعک آلفا تماس بگیرید.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا