خرید سمعک در ونک

خرید سمعک در ونک

یکی از موثرترین و بهترین روش های درمانی کم شنوایی، استفاده از سمعک است. امروزه مراکز و کلینیک های مختلفی در زمینه شنوایی سنجی و تجویز سمعک فعالیت می­کنند. معتبر بودن کلینیک و با سابقه بودن، دو رکن اصلی است که باید در انتخاب کلینیک خود در نظر بگیرید.

مرکز خرید سمعک در ونک

قبل از خرید سمعک در ونک باید به یک کلینیک معتبر مانند کلینیک سمعک آلفا مراجعه کرده و آزمایشات شنوایی انجام بدهید. پس از انجام تست­های شنوایی سنجی، شنوایی شناس با بررسی نتایج آزمایشات و در نظر گرفتن شرایط کاری و سبک زندگی فرد، سمعک مناسب را برای او تجویز می­کند. پس از این مراحل، نوبت به تنظیم سمعک می­رسد که باید با دقت بالایی انجام گیرد تا سمعک بهترین عملکرد را داشته باشد.

کلینیک خرید سمعک در ونک

در صورتی که قصد خرید سمعک در ونک را دارید بهتر است کلینیک یا مرکز شنوایی معتبری را برای دریافت خدمات شنوایی انتخاب کنید. کلینیک سمعک آلفا با 24 سال سابقه در حوزه شنوایی، یکی از بهترین مراکز در تهران به شمار می­آید که خدمات شنوایی باکیفیتی را به شما مراجعین گرامی ارائه می­کند. تمامی خدمات توسط پرسنل و متخصصین مجرب کلینیک سمعک آلفا ارائه می­شود.

در صورتی که قصد خرید سمعک در ونک را دارید، پیشنهاد می­کنیم ادامه مطالب را را مطالعه کنید، زیرا می­تواند در انتخاب یک سمعک مناسب بسیار به شما کمک کند.

سمعک چیست؟

سمعک به دستگاه الکترونیکی کوچکی گفته می­شود که اصوات گوناگون را تقویت کرده و مشکل کم شنوایی را در بیماران برطرف می­کند. کارایی اصلی این دستگاه بهبود وضعیت شنوایی در کم شنوایان است و در رده وسایل پزشکی قرار می­گیرد. سمعک به طور کل دارای سه قسمت اصلی است. میکروفون، پردازنده و رسیور سه قطعه اصلی سمعک هستند که هرکدام وظیفه خاصی دارند.

میکروفون صداهای اطراف را دریافت کرده و به سیگنال های دیجیتالی تبدیل می­کند. سپس آنها را به پردازنده ارسال می­کند تا پردازش های لازم بر روی آنها صورت بگیرد. پردازنده پس از پردازش صداها، آنها را به رسیور یا همان بلندگو انتقال می­دهد تا به گوش بیمار ارسال شوند.

سمعک ها کمک می­کنند که وضعیت شنوایی فرد بهبود یابد و بهتر بتواند گفتار دیگران را درک نماید. به طور کلی کیفیت زندگی افراد کم شنوا با استفاده از سمعک افزایش می­یابد. کم شنوایی موجب گوشه گیری و افسردگی در بیمار می­شود. سمعک با عملکرد موثر خود، فرد را به اجتماع بازمی­گرداند و از مشکلات اینچنینی جلوگیری می­کند. شخص کم شنوا با استفاده از سمعک، از روابط اجتماعی خود کناره گیری نمی­کند و حضوری فعال در دورهمی های دوستانه تجربه خواهد کرد.

خرید سمعک در کلینیک آلفا

بهترین برند سمعک

امروزه تولیدکنندگان معتبر سمعک تلاش کرده اند محصولات باکیفیتی به بازار عرضه کنند تا نیازهای شنوایی کاربران را به بهترین شکل برطرف کنند. زیمنس(سیگنیا)، اتیکن، ریساند، ویدکس، برنافن، فوناک، یونیترون و سونیک از بهترین برندهای تولید کننده سمعک محسوب می­شوند. ما درادامه هرکدام از برندهای نامبرده را به شما معرفی می­کنیم.

  • زیمنس(سیگنیا)

شرکت آلمانی زیمنس قدمتی بالغ بر 150 سال دارد و یکی از بهترین تولیدکنندگان سمعک در دنیا محسوب می­شود. محصولات باکیفیت زیمنس تحولی عظیم در صنعت شنوایی به وجود آورد که در نوع خود قابل توجه است. شایان ذکر است که در سال 2015 زیمنس واحد تولید سمعک خود را به مجموعه سیوانتوس واگذار کرد. از آن تاریخ به بعد سمعک های این شرکت در سنگاپور تولید شده و با نام سیگنیا به بازار عرضه می­شود. زیمنس(سیگنیا) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی می­باشد و از جدیدترین تکنولوژی ها در سمعک های خود استفاده می­کند. سمعک Pure 312 ، Styletto، Silk، Insio، Motion و Pure Charge & Go برخی از محصولات این کمپانی موفق هستند.

  • اتیکن

کمپانی موفق دانمارکی اتیکن یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید سمعک است که در سال 1904 توسط هانس دمانت تاسیس شد. اتیکن با بهره مندی از بهترین متخصصین شنوایی تلاش کرده با ارائه جدیدترین فناوری ها، موثرترین راه حل ها را برای کاربران فراهم کند. محصولات این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و مشکل کم شنوایی افراد را تا میزان زیادی برطرف می­کند. سمعک Opn، Xceed، Alta2، Nera2، Dynamo و Siya برخی از محصولات شرکت اتیکن هستند.

  • ریساند

ریساند دانمارک توانسته با ارائه سمعک های باکیفیت، رضایت کاربران را به دست آورد. این شرکت بخشی از مجموعه بزرگ GN است. کمپانی بزرگ GN یک تولیدکننده موفق سمعک در دنیا است که نقش مهمی در توسعه فناوری سمعک های دیجیتال داشته است. ریساند با استفاده از جدیدترین فناوری ها، کیفیت سمعک های خود را بالاتر برده و تلاشی روزافزون برای حل مشکل کم شنوایی کاربران خود دارد. لوازم جانبی محصولات ریساند نیز کمک بسیاری به افراد کم شنوا می­کند. سمعک Omnia، One، Enzo Q، Linx Q و Linx 3D برخی از محصولات ریساند هستند.

  • ویدکس

یکی دیگر از کمپانی های پیشرو در تولید سمعک، ویدکس است که نیم قرن سابقه تولید محصولات شنوایی باکیفیت را در کارنامه خود دارد. شیوه پردازشی سمعک ویدکس در نوع خود منحصربفرد است و همین موضوع باعث شده در این حوزه صاحب نام باشد. ویدکس و سیوانتوس با هم توافق کردند که شرکت WS Audiology را با هم تاسیس نمایند. این شرکت در حال حاضر سومین تولیدکننده بزرگ سمعک در دنیا محسوب می­شود. سمعک Evoke، Uniue، Dream و Mind از محصولات شرکت ویدکس به شمار می­آیند.

  • برنافن

تاسیس شرکت سوییسی برنافن به سال 1946 برمی­گردد. این شرکت تلاش کرده که محصولات خود را به کمک فناوری های روز دنیا توسعه دهد تا بتواند نیازهای شنوایی افراد را در محیط های شنیداری مختلف برطرف نماید. هدف برنافن این است که بهترین تکنولوژی­ها را به کاربران خود ارائه دهد. برنافن همانند چند برند موفق دیگر(اتیکن، فیلیپس و سونیک) زیرمجموعه شرکت بزرگ دمنت محسوب می­شود. دمنت از پیشتازان صنعت شنوایی به حساب می­آید. سمعک Zerena، Juna، Acriva، Saphira، Supremia و Carista از جمله محصولات این برند معتبر و موفق هستند.

  • فوناک

یکی دیگر از بزرگترین تولیدکنندگان سمعک در دنیا فوناک است که توانسته اعتماد و رضایت کاربران خود را با ارائه محصولات باکیفیت به دست آورد. فوناک با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید سمعک، فناوری­ها و امکانات شنیداری منحصربفردی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این شرکت در حال حاضر سمعک های خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می­کند. سمعک Paradise، Marvel، Naida و Bolero برخی از محصولات این شرکت موفق به شمار می­آیند.

  • یونیترون

یونیترون در سال 1964 در کانادا تاسیس شد. این شرکت با بیش از نیم قرن فعالیت در حوزه تولید محصولات شنوایی، در ارائه راه حل های شنوایی موثر، پیشگام است. در حال حاضر یونیترون زیرمجموعه گروه Sonova محسوب می­شود. سمعک Discover، Moxi Jump R و Quantum2 Pro برخی از محصولات یونیترون هستند که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می­باشند.

  • سونیک

تاسیس شرکت سونیک توسط سه دانشمند – مهندس صورت گرفت و اولین محصول آنها در سال 1998 در آمریکا تولید شد. سونیک همواره سعی کرده سمعک هایی به بازار عرضه کند که کیفیتی همانند شنوایی طبیعی داشته باشند. امروزه سمعک های سونیک در طیف وسیعی از سبک ها و مدل های گوناگون ارائه شده­اند که متناسب با هر نوع کم شنوایی موجود می­باشند. سمعک Radiant، Trek و Enchant سه سمعک باکیفیت سونیک هستند که رضایت اغلب کاربران را به دنبال داشته­اند.

 

بهترین کلینیک خرید سمعک در ونک

در کلینیک سمعک آلفا انواع تست ها و آزمایشات شنوایی بزرگسالان، کودکان و نوزادان انجام می­شود. علاوه بر تجویز سمعک، تنظیم انواع سمعک با جدیدترین دستگاه تنظیمی(REM) نیز در این سمعک صورت می­گیرد. تعمیر انواع سمعک، قالبگیری و مشاوره درمانی از دیگر خدمات کلینیک سمعک آلفا است. این مرکز خدمات تجویز سمعک در منزل نیز ارائه می­کند. برای دریافت نوبت و یا هرگونه اطلاعات بیشتر با کارشناسان کلینیک سمعک آلفا تماس بگیرید.

 

خرید سمعک در ونک کلینیک آلفا

جمع بندی

اولین نکته مهم در خرید سمعک در ونک این است که یک کلینیک معتبر را برای این کار انتخاب کنید. مراکز شنوایی با سابقه و معتبر خیال شما را بابت خرید سمعک مناسب و باکیفیت راحت می­کنند. دقت کنید که تجویز سمعک مراحل مختلفی دارد که باید هرکدام در نظر گرفته شوند. انجام آزمایشات شنوایی، تجویز سمعک توسط ادیولوژیست، انتخاب مدل و برند سمعک، تنظیم سمعک، مشاوره برای نگهداری و استفاده بهتر از سمعک و اطلاع از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله مراحل نامبرده هستند که باید در نظر گرفته شوند.

سوالات متداول

برای خرید سمعک در ونک به کجا مراجعه کنیم؟

کلینیک سمعک آلفا با 24 سال سابقه، یکی از بهترین مراکز شنوایی در تهران محسوب می­شود. نشانی: تهران، تقاطع گاندی شمالی و خیابان شریفی، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک 8، واحد1، طبقه همکف.

بهترین برند سمعک کدام است؟

پاسخ به این سوال کمی سخت به نظر می­رسد زیرا امروزه تمامی برندهای معتبر، سمعک های باکیفیتی را به بازار عرضه کرده اند. هر سمعک یک نوع تکنولوژی مخصوص دارد که متناسب با هردرجه کم شنوایی، عملکرد خوبی به فرد کم شنوا ارائه می­کند.

قیمت سمعک به چه عواملی بستگی دارد؟

سطح فناوری، سال ساخت، برند تولیدکننده، شکل و طراحی، گارانتی و... از جمله مواردی هستند که بر قیمت سمعک تاثیر می­گذارند.

مدت زمان گارانتی سمعک ها چقدر است؟

گارانتی سمعک ها معمولاً به صورت شرکتی صادر می­شود و مدت زمان آنها یک یا دو ساله است.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا