جدیدترین سمعک اتیکن

جدیدترین سمعک اتیکن

اتیکن یکی از معتبرترین و موفق­ترین برندها در تولید سمعک است که محصولات باکیفیتی را در حوزه شنوایی به بازار عرضه کرده است. کمپانی دانمارکی اتیکن انواع مدل نامرئی، داخل گوشی، پشت گوشی و RIC را در طراحی ها و رنگ­ها به بازار عرضه کرده است.

تکنولوژی به کار رفته در سمعک های اتیکن جدید و به روز بوده و کیفیت صدایی که به کاربر ارائه می­دهند بسیار بالاست، به گونه ای که کاربر صدایی بسیار شفاف، واضح و  طبیعی را دریافت می کند.

بدنه سمعک های اتیکن مقاوم بوده و همین موضوع باعث می­شود محصولات این کمپانی طول عمر بالایی داشته باشند. گارانتی و خدمات پس از فروش اتیکن نیز بسیار مطلوب است که به محبوبیت این کمپانی بسیار افزوده است. تنوع قیمتی مناسبی در بین محصولات اتیکن یافت می­شود که می­توان متناسب با شرایط شنوایی و سبک زندگی، سمعک باکیفیتی را تهیه نمود.

در دو دهه اخیر، کمپانی اتیکن تکنولوژی های پیشرفته ای را ارائه کرده است. فناوری های جدید اتیکن باعث شده سمعک های تولیدی بیش از گذشته مورد استقبال قرار بگیرند. با معرفی فناوری های پیشرفته دیجیتالی، هوش مصنوعی و عرضه سمعک های هوشمند با قابلیت وایرلس این برند در رده کمپانی های برتر دنیا قرار گرفته است.

سمعک های جدید اتیکن

همانطور که اشاره کردیم اتیکن مدل ها و سبک های متنوعی از سمعک را به بازار عرضه کرده است. هر کدام از این مدل­ها دارای ویژگی های منحصربفردی هستند و متناسب با کم شنوایی های خفیف تا شدید و عمیق تجویز می­شوند. در ادامه انواع سمعک اتیکن را به شما معرفی می­کنیم.

سمعک Opn اتیکن

این مدل سمعک از جدیدترین محصولات اتیکن به شمار می­آید که با هدف رفع مشکل درک گفتار افراد کم شنوا به بازار عرضه شده است. افراد کم شنوایی که در گفت­وگو های گروهی و محیط های اجتماعی دچار مشکل می­شوند با استفاده از سمعک Opn اتیکن می­توانند این مشکل را برطرف کنند.

این مدل از نوع پشت گوشی RITE است که برای کم شنوایی های خفیف تا شدید و عمیق مناسب است. سرعت پردازش محیطی در آن افزایش یافته و بدنه آن مقاومت خوبی در برابر گردوغبار و رطوبت دارد. قابلیت اتصال بی سیم به آن اضافه شده است و به راحتی به گوشی های هوشمند آیفون و اندروید متصل می­شود. سمعک های Opn RITE از نوع شارژی هستند. در نتیجه کاربر دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن یک باتری خاص وقت و هزینه زیادی را صرف کند.

در این مدل سمعک سیستم کنترل وزوزگوش نیز قرار داده شده تا افراد کم شنوایی که از صداهای مزاحم رنج می­برند، صدا را بدون اصوات ناخوشایند دریافت نمایند. این مدل سمعک دارای 64 کانال فرکانسی است که همین تعداد باعث می­شود کیفیت صدای دریافتی بسیار بالا باشد.

سمعک Opn S اتیکن

سمعک Opn S نسبت به نسل قبلی خود پیشرفته تر شده و امکانات متعددی را برای کاربر سمعک فراهم می­کند. باتری قابل شارژ لیتیوم یونی جدیدی که در این مدل تعبیه شده، طول عمر بیشتری دارد. درک گفتار در این مدل بهبود یافته و صدای کاملاً طبیعی به کاربر ارائه می­شود. تجزیه و تحلیل دقیق محیط صوتی، دارای تقویت کننده و بهینه ساز OpenSound، صدای 360 درجه، اتصال بی سیم، سیستم حذف فیدبک و... از دیگر ویژگی های سمعک جدید Opn S است.

سمعک More اتیکن

سمعک مور یکی از جدیدترین محصولات کمپانی اتیکن است که در سال 2021 معرفی شد. More سمعکی پشت گوشی است که در آن از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شده است. این سمعک از سیستم پردازش صدای پیشرفته تری به نام پولاریس بهره می­برد. پولاریس یک پلتفرم با تراشه ای قوی است که صدا را با سرعت بیشتری نسبت به BrainHearing پردازش و ارائه می­کند.

سمعک More اتیکن مانند سایر سمعک های جدید این کمپانی، از تکنولوژی شبیه ساز مغزی استفاده می­کند. به بیان دیگر فرایند پردازش صدا در سمعک های هوشمند و فراهوشمند اتیکن به این صورت است که مانند مغز انسان کار می­کنند. شیوه کار این تکنولوژی به این صورت است که سمعک در مواجهه با صداهای محیطی و گفتار افراد، مانند مغز عمل می­کند و صدای شفاف و طبیعی را به کاربر سمعک ارائه می­کند.

قابلیت شارژی در این مدل سمعک نیز قرار داده شد و کاربر با 2 تا 3 ساعت شارژ می­تواند تا 24 ساعت از سمعک خود استفاده نماید. سمعک مور اتیکن دارای قابلیت وایرلس است که به راحتی و به صورت مستقیم، به تلویزیون و تلفن های همراه متصل می­شود.

سمعک Xceed اتیکن

سمعک اکسید در گروه جدیدترین محصولات اتیکن قرار دارد و محصول 2020 است. این مدل سمعک نیز تنها به صورت پشت گوشی عرضه شده است. در نتیجه در صورتی که بیمار کم شنوایی شدید دارد، استفاده از این سمعک قدرتمند گزینه­ی بسیار مناسبی محسوب می­شود.

سمعک اکسید نیز دارای تکنولوژی شبیه سازی شنوایی (مغزی) است که کیفیت صدا و درک گفتار مطلوبی را به کاربر سمعک ارائه می­کند. درک 360 درجه گفتار، افزایش سیگنال های گفتاری، انتقال فرکانسی و غیره از دیگر ویژگی های این سمعک باکیفیت است.

سمعک Alta2 اتیکن

اتیکن علاوه بر سمعک های پشت گوشی، مدل های داخل گوشی نیز به بازار عرضه کرده است. سمعک داخل گوشی آلتا 2 یکی از بهترین ها در نوع خود است و برای اشخاصی که مایل نیستند سمعکشان در معرض دید باشد، بسیار مناسب است. همچنین در این رده از سمعک های اتیکن، مدل پشت گوشی نیز یافت می­شود که برای کم شنوایی خفیف تا شدید و عمیق عملکرد خوبی را ارائه می­کند.

سیستم وایرلس دوگوشی، تمرکز بر گفتار در محیط های شلوغ، ارتباط بی سیم با دستگاه های هوشمندی نظیر تلویزیون و تلفن همراه، کنترل سمعک از راه دور با ریموت کنترل، جهت یابی خودکار صدا، حذف فیدبک و... از دیگر ویژگی های سمعک Alta2 اتیکن است.

سمعک Nera2 اتیکن

سمعک پیشرفته Nera2 دارای فناوری بی سیم و پردازش دوگوشی است که در مدل های متنوع پشت گوشی، داخل گوشی و رسیور داخل کانال به بازار عرضه شده است. این امکان وجود دارد که سمعک را از راه دور با ریموت کنترل کرده و مطابق با میل خود آن را تنظیم کنید. این سمعک هوشمند حتی در صداهای آهسته نیز کیفیت خود را حفظ کرده و صدایی شفاف را به کاربر سمعک ارائه می­کند.

Nera2 متناسب با محیط تغییر کرده و به صورت خودکار صداهای مرتبط را تشخیص می­دهد. با استفاده از تکنولوژی بی سیم آن می­توانید به راحتی و به صورت مستقیم به تلویزیون و گوشی های هوشمند خود متصل شوید. مدارات کنترل نویز و حذف فیدبک در این سمعک وجود دارد. بدنه مقاوم آن نیز باعث می­شود از قطعات سمعک در برابر رطوبت و گردوغبار محافظت شود.

سمعک Intiga اتیکن

مدل اینتیگا اتیکن بسیار کوچک است و در رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است. این مدل از سمعک اتیکن بسیار کوچک است و کاملاً در داخل گوش قرار می­گیرد.  دارای 10 کانال پردازشی است و کیفیت سیستم بلندگوی آن بیشتر از قبل شده است. ارتباط دوگوشی با تکنولوژی بی سیم در آن فراهم شده و کیفیت گفتار در آن در حد بسیار مطلوبی قرار دارد. سمعک اینتیگا اتیکن به صورت خودکار در محیط های مختلف سازگار شده و صدای واضحی را ارائه می­کند.

سمعک Dynamo اتیکن

سمعک داینامو از نوع پشت گوشی و سوپرپاور است که با استفاده از تکنولوژی BrainHearing صدای بسیار واضح و شفافی را به کاربر سمعک ارائه می­کند. تمامی افرادی که از کم شنوایی های شدید و عمیق رنج می­برند، می­توانند از این سمعک استفاده نمایند. کیفیت بالای صدا، پوشش نانو بدنه و مقاوم در برابر ضربه و رطوبت، حذف فیدبک، شخصی سازی بیشتر، سیستم پردازشی قوی، تنظیم صدای خروجی و... از جمله ویژگی های سمعک داینامو اتیکن است.

سمعک Hit اتیکن

این مدل سمعک، در دو سطح عملکردی Hit وPro Hit در بازار موجود است که در انواع مختلف پشت گوشی و داخل گوشی عرضه شده اند. جهت یابی انطباقی یکی از مهم­ترین سمعک Hit است. این ویژگی باعث می­شود کیفیت شنیداری حتی در محیط های شلوغ بهبود یابد و سمعک تنها بر روی یک صدای خاص متمرکز می­شود. انتخاب خودکار تنظیمات، تشخیص اتوماتیک جهت صدا، فناوری حذف فیدبک و مدیریت نویز از دیگر ویژگی های سمعک Hit است.

خرید سمعک اتیکن

برای اینکه سمعک مناسبی تهیه کنید، لازم است آزمایشات شنوایی انجام دهید. پس از انجام شنوایی سنجی و بررسی نتایج توسط ادیولوژیست، تجویز سمعک با توجه به نوع و درجه کم شنوایی شما و همچنین سبک زندگی شما صورت می­گیرد.

پس از این مرحله، تنظیم سمعک صورت می­گیرد. تنظیم سمعک اتیکن توسط شنوایی شناس و معمولاً به وسیله نرم افزارهای تخصصی Genie و Genie2 انجام می­شود.

توصیه می­شود برای خرید جدیدترین سمعک اتیکن به کلینیک های معتبر و یا مراکز شنوایی با سابقه مراجعه فرمایید. کلینیک سمعک آلفا با 24 سال سابقه، یکی از بهترین مراکز شنوایی در تهران است که خدمات باکیفیتی را در این زمینه به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه می­کند. انواع آزمایشات شنوایی بزرگسالان، کودکان و نوزادان در این مرکز انجام می­شود. تمامی مراحل شنوایی سنجی و تجویز سمعک توسط متخصصین و پرسنل مجرب کلینیک سمعک آلفا صورت می­گیرد.

تنظیم سمعک ها با جدیدترین دستگاه تنظیمی و همچنین تعمیر انواع سمعک، از دیگر خدمات این مرکز شنوایی معتبر است. برای دریافت نوبت و یا هرگونه اطلاعات بیشتر با کارشناسان کلینیک سمعک آلفا تماس بگیرید.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
سمعک آلفا

نشانی: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک
تلفن: ۸۸۶۷۴۸۸۶-۰۲۱

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن تماس ضروری: ۰۹۱۰۳۰۶۱۹۴۹
اینستاگرام سمعک برتر
فیس بوک سمعک برتر

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک آلفا محفوظ می‌باشد.

تماس و مشاوره با سمعک آلفا